Er det dig, vi søger?

Vi søger intern sælger til vores salgsteam

Beliggenhed: Silkeborg


Vi er et handels- og agenturfirma med en håndfuld stærke leverandører af beslag og tilbehør til møbel- og køkkenindustrien. OL-Beslag A/S blev grundlagt i 1981 og er siden blevet en af de førende leverandører i branchen.

Vi beskæftiger 25 medarbejdere, som alle har stor ekspertise til at betjene vore kunder


Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer, højt humør og fart over feltet? Har du et godt salgsgen, og kan du bevare overblikket og sikre at kunderne får en god oplevelse?

Så har vi stillingen til dig.

Som intern sælger vil du i samarbejde med salgsteamet og øvrige kolleger have et ansvar for at vores kunder får den bedst mulige oplevelse af at handle med os.

Du vil få en aktiv hverdag med varierede opgaver som primært omhandler:

  • Salg og ordremodtagelse: Du betjener vores kunder via telefon, mail eller i vores showroom. Vi er i tæt kontakt med vores kunder, og vi vil fastholde vores gode service og kvalitet.
  • Backup til den øvrige salgsorganisation: Du bliver en del af den daglige backup til vores sælgere.
  • Tilbudsgivning: Du håndterer kommunikationen med dine kunder og inddrager dine kollegaer, så vi sammen skaber det bedste og vindende tilbud. Hvis du ligeledes kan tænke i totalløsninger og visualisere mulighederne fra produktportefølje til salgssucces, er det et plus.
  • Fastholdelse og udvikling af kunderelationer: Vi værdsætter et godt samarbejde med vores kunder gennem lang tid. Disse relationer sætter vi i højsædet, og det vil derfor også være en aktiv del af din hverdag.


Du er teamplayer og evner at skabe værdi for kunden, men derudover ser vi gerne at du:

  • Motiveres og drives af salg.
  • Har lysten og evnen til at lære om de produkter du skal sælge og rådgive om.
  • Er serviceminded, og evner at skabe relationer med kunderne.
  • Er struktureret og god til at følge opgaverne til dørs.
  • Kommunikerer ubesværet på engelsk, og eventuelt tysk.
  • Har flair for IT, herunder ERP-systemer, Microsoft Office, CRM – vi er i gang med opgradering til Business Central og Power BI, samt etablering af en PIM løsning og en B2B webshop.


Vi tilbyder:

  • En central rolle hvor du i samarbejde med 25 engagerede kolleger, selv kan præge din hverdag.
  • Du kommer til at arbejde med de bedste og markedsledende brands indenfor branchen.
  • Arbejde i et professionelt team med flad struktur og godt teamwork.
  • Aktiv personaleforening.
  • Mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
  • Pension og sundhedsordning.
  • En løn som modsvarer dine kvalifikationer.



Lyder dette som noget for dig, så send din ansøgning og CV på knappen i stillingsannoncen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Morten Meldgaard på 3051 9911.

Samtaler vil blive afholdt løbende, og ansættelse er så hurtigt som muligt – dog venter vi gerne på den rette.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

Se lidt af vores showroom om din kommende arbejdsplads her: